27 december 2021

10 lange jaren zijn alweer voorbij

Hebben jullie een mooi kerstfeest gehad?
Onze eerste kerstdag was heel rustig. 
We mochten wel naar de kerk en dat was een feestje!
Wat was het weer mooi versierd!


We waren verdeeld over 2 kerken en wij waren in de andere dan normaal.

Het ging over de ladder, die we proberen te beklimmen om bij God te komen. Maar met kerst vieren we dat God naar beneden is gekomen. We mogen stoppen met onze pogingen die ladder te beklimmen.
Ik vond het fijn om dat te horen.


Vandaag werd S 10 jaar! 10 lange jaren zijn alweer voorbij na het moment dat ze geboren werd, wat ik me nog zó goed kan herinneren!


Opa en oma kwamen vanmiddag gezellig. S had oma gevraagd of ze de puntjes van haar haar wilde knippen, dus had oma haar schaar meegenomen en knipte ze een stukje van S d'r haar af.


We hebben ook nog lekker lang met Mar gebeld met video. En ook in Canada vieren ze S d'r verjaardag met ons mee!💖


Daar zou ik ook wel een stukje van willen proeven!😋

Het is hier nu nog een beetje stiller in huis. Philip is gisteren met Ha & Ma mee gegaan en blijft logeren tot woensdag. Eigenlijk ook wel even lekker hoor, om hem niet steeds uit te hoeven laten. Aan de andere kant is het wel beter als we dat wel moeten doen. Ik zou niet zo gauw naar buiten gaan als het niet nodig is denk ik.

Nog 4 dagen in 2021!






 

4 opmerkingen:

Aritha Vermeulen zei

Ja, nog 4 dagen. Gewoon even naar buiten gaan. Te beginnen met morgen.

Lieneke van Vuuren zei

Goed Rietepiet, ik zal morgen naar buiten gaan! Je kunt je vast verheugen op de foto's!:)

Marleen zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je jongste dochter!

www.annderverhaal.nl zei

Gefeliciteerd met jullie jongste. Wat fijn dat de kerst gezellig was en even rust doet ook goed. Fijne jaarwisseling en Gods zegen gewenst voor in het nieuwe jaar.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.