16 december 2021

Ik houd van de lichtjes

Laten we vandaag beginnen op m'n werk


Wat was het weer hard werken thuis voor school! En wat kunnen ze het goed...
's Middags had ik ook nog even tijd om met de jongste mooie kaarsen te maken. Zo gezellig, als iedereen bezig is aan tafel.


Als je een peutertje in huis hebt, zeker een knutselwerkjte om aan te raden!!


Kerstboom door het glas in loodraam, geeft weer een ander effect, ik houd van de lichtjes!


En in de keuken stond een mooie tekst! Ook over licht:)


Vanochtend, toen ik S uitzwaaide, zat de boom vol met parkieten.


Wat later, om een uur of kwart voor 10 ging ik tennissen.
Ik wist niet wat ik zag toen ik bij het park kwam.


Zo mooi had ik het nog nooit gezien


Alleen in films zie je het zo.
Het park badend in het zonlicht!


Ik heb wel met 6 -1 verloren, dat was wat minder 😄

En dan zomaar een hele week vakantie extra! Ik vind het niet zo erg. Even fijn in de relaxstand! Ik had m'n huis nog wel wat meer op orde willen brengen, maar dat is niet gelukt. Morgen dan nog maar even wat dingen doen die goed zichtbaar zijn:)

Ik ga proberen weer elke dag een blogje te schrijven in deze laatste dagen van december en eerste dagen van januari.
🙋





















 

2 opmerkingen:

Aritha V. zei

Daar heb ik echt zin in, dat jij elke dat een blogje gaat schrijven.
Mooi, dat licht!

marijke zei

Prachtige foto's weer! Van de mist, van de vogels, van de kinderen en de bijbeltekst! Ik geniet ook erg van de lichtjes in huis momenteel.

Verheug me op jouw dagelijkse blogjes. Maar ik snap helemaal dat het er soms niet van komt.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.