20 december 2021

Leuke foto's

Van Mar krijg ik nog steeds regelmatig mooie en leuke foto's uit Canada geappt! Gisteren gingen ze naar de Niagara watervallen. Het lijkt me zo indrukwekkend om daar te staan, dat vind ik de foto al!


En alweer een dik pak sneeuw daar! De ene dag is het 10 graden, de volgende dag logt er sneeuw, heerlijk! Ik denk dat de vakantiestemming er nu wel goed in zit. 


Ik houd ervan als onze kids foto's sturen, gewoon van hun dagelijkse bezigheden en ook als ze ergens anders zijn. R was vorige week een paar dagen voor school in Venetië! Daar kreeg ik ook leuke foto's van. Het was daar weer een beetje warmer dan hier.


Zoveel water!


Deze vond ik het leukst! Al die gekleurde huisjes. Wat kun je het eigenlijk ook gezellig maken buiten!


En hier hebben we het ook gezellig gemaakt vandaag, al moest ik wel (en ook morgen) nog werken. Dit zag ik ergens in een gastoudermap voorbij komen. Heel erg leuk, ik geef het hier door als een tip. Je neemt een vel papier en die kleur je vol met wascokrijt. Daar doe je een laag zwarte verf overheen en laat dat goed drogen. Daarna kun je met iets scherps (of met een lollystokje, niet persé iets scherps dus) iets moois krassen. S maakte er een vuurwerktekening van. Misschien gaan we dat morgen gewoon nog een keer doen en dan doe ik mee:) Terwijl er drie hiermee bezig waren, deed ik met 3 anderen een spelletje monopoly, ook heel leuk.


Aan het eind van de middag deden we de gordijnen, verschoven we de bank en gingen ze film kijken.


Kon ik mooi even de rommel opruimen.

Het was een gezellig dagje!
Vanavond moest ik nog iemand weg brengen en de afslag was gesloten, moest ik een eind om... op zo'n moment voel ik dat ik moe ben. Gauw lekker gaan slapen!

🙋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.