10 juni 2016

Intens genieten

Vandaag voor het eerst een coconnetje van een lieveheersbeestje gezien, ik denk dat het beestje er net uit gekropen was, want het liep een klein stukje verder. Nog helemaal geel! Ik wist niet eens dat dat zo ging met lieveheersbeestjes! Dat is zo leuk van het leven in de stad, dan ontdek je nog eens wat nieuws in de natuur:)


Het duurde niet lang, of S had ook een rood exemplaartje gevonden. Nou, een klein beetje oranje nog!


Als ik toch niet had geloofd dat ik de goedheid van de Heere zou zien in het land van de levenden, ik was vergaan. (Psalm 27:13)
Elke dag ben ik zo dankbaar dat ik intens genieten kan van zoveel goedheid in het leven! De jaren dat ik last had van paniek en angst vond ik dat heel moeilijk. Nu geloof ik het weer, dat Gods goedheid en genade er elke dag zijn, dat ze me zullen volgen alle dagen van mijn leven. Maar dat is weer een ander Psalmvers!