15 juni 2016

Of zijn foto op internet mocht?

De laatste tijd zit hij hier vaak. Ik word er altijd een beetje blij van als ik een gitaar hoor en iemand erbij hoor zingen. Dat maakt het stadsleven gezelliger en levendiger. Meestal loop ik er gewoon langs en kan er nog wel een vriendelijk knikje af. Maar vandaag ging het anders. Op de heenweg maakten we al een heel klein praatje en het leek me in de winkel leuk om een foto te maken, die gedachte was al vaker bij me op gekomen, maar de moed ontbrak me... tot vandaag. S vond het ook helemaal geweldig, al was ze wel een beetje verlegen. Of zijn foto op internet mocht?
'Ja ja! Ik heet Alton!'

Hier op aarde voel ik mij slechts een vreemdeling, laat Uw gebod niet voor mij zijn verborgen.
Psalm 119:19

Voortaan als ik hem zie, zullen we iets minder vreemden voor elkaar zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.