23 juni 2016

Even lekker rustig

De wolken goten water uit, de hemel gaf geluid, ook vlogen Uw pijlen overal heen. Het geluid van Uw donder klonk in het rond, de bliksemflitsen verlichtten de wereld...
Psalm 77:18-19

Deze tekst geeft prachtig weer hoe het er buiten aan toe gaat deze dagen. Het blijft altijd indrukwekkend, die bliksem en donders! Vannacht onweerde het zo hard, ik ben met drie dochters naar beneden gegaan, daar hebben we mok thee gedronken en heb ik gauw de vaat weggewerkt. R was nog niet eens naar bed gegaan, dus die dronk gezellig mee. Het viel vanochtend niet mee om op tijd uit bed te komen. Maar vanavond vroeg naar bed zou niet werken, het is zo warm in bed!
Vanochtend heb ik de huiskamer flink opgeruimd en vond ik de luistercd's in de kast. Daar houd S zo van. Even lekker rustig luisteren!


En nog iemand die het 'genot van een boek' proeft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.