22 juni 2016

Dat U naar mij omziet...

Een vol dagje vandaag! We begonnen met havermoutkoekjes bakken, die namen we mee naar de speeltuin


Toen we weer bij ons huis kwamen, bleef ik even met het stel voor de deur wachten tot een van de jongens werd opgehaald. Ze hadden letterlijk in de modder gezeten! Zodra J weg was, is N via de achterdeur naar huis gegaan en heb ik S onder de douche gezet. Later op de dag had ze weer met water in de tuin gespeeld, nog een keer helemaal nat. Ik probeer consequent niet te gaan mopperen, omdat ik eigenlijk vind dat ze lekker mag genieten en best nat en vies mag worden als het warm is.


Om kwart over 1 heb ik de keukentafel in de woonkamer voor de tv gezet. Zo konden Mar, L en ik aan onze nieuwe schildercursus beginnen. We hadden er superveel zin in!


En het was heel leuk! 


Alleen zat er veeeeel meer tijd in dan ik had gedacht. Een groot deel van de avond zijn we er ook nog mee bezig geweest.


Dit was het resultaat. Ben niet overal helemaal tevreden over. En op het laatst was de stemming ook een beetje gezakt.


Maar dat was niet zo gek. Ik hoorde later van iemand anders, die ook deze cursus doet, dat ze aan dit schilderij wel 3 of 4 avonden hebben gewerkt. Toen moest ik wel even heel hard lachen!

Net appte Mar deze foto nog even. Wat een prachtige, dreigende lucht! 


Het was een volle dag met dingen die mijn volle aandacht vroegen. Ik vind het mooi deze dag af te sluiten met dit vers:
Als ik Uw hemel zie, het werk van Uw vingers, de maan en de sterren, die U hun plaats gegeven hebt, wat is dan de sterveling, dat U aan hem denkt, en het mensenkind, dat U naar hem omziet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.