17 juni 2016

Ik probeer er niet teveel over na te denken


Het is hier thuis best vaak een drukke boel (en wat geniet ik daar vaak van!)! Kinderen spelen en maken rommel. Maar dat is lang niet alles, ook de was is een dagelijks terugkerende bezigheid. Meestal doe ik het tussen neus en lippen door en probeer er niet teveel over na te denken. Als ik dat wel doe kan ik het soms zo zat worden! Er is in ieder geval altijd wat te doen. Ooit printte ik een tekst uit en plakte dat op de bodem van m'n (schone, droge) wasmand. 

De lieflijkheid van de Heere, onze God, zij over ons; bevestig het werk van onze handen over ons, ja, het werk van onze handen, bevestig dat.
Psalm 90:17


1 opmerking:

Marga zei

ja, dat is vaker het geheim: niet piekeren, niet nadenken, gewoon doen!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.