20 oktober 2023

Hamburger op veganbroodje

Gisteren waren H en S zo lief om te koken. Ze hadden eerst samen de boodschappen gedaan en toen begonnen ze dapper met het snijden van de uien. S had het er maar moeilijk mee. Maar uiteindelijk lag er een heerlijke hamburger op een kruimelige veganburger! Van mij mogen ze vaker koken.


Vandaag gaat het gelukkig iets beter. Vanochtend het keukenkozijn even schoon gemaakt, de ramen komen later wel. Ik blijf me verbazen over deze plant, zóveel blaadjes! Een poosje geleden was hij bijna kaal.


En verder was het een beetje een gekke dag met een grappig teleurstellend einde. K nam me mee, we zouden onderweg proberen koffie te drinken. Dit zag er het meest hoopvol uit, maar we moesten wel eerst een tunnel onderdoor.


Heen en terug ook maar gelijk, de tent ging dicht op het moment dat wij eraan kwamen. Grappig toch? En teleurstellend, want we hadden wel zin in koffie!


Uiteindelijk ergens nog een herfstplaatje kunnen schieten. Dat zag er dan wel weer gezellig uit. 


Nou, morgen meer hierover! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.