16 oktober 2023

Eigenlijk wil ik dan nog maar één ding

Hoe klein ze ook is, ze houd van zingen en doet het op haar manier dan ook vaak. Ook de piano vind ze geweldig leuk speelgoed!


Vandaag had ik een oma-dagje en nodigde ik nog 3 kindjes uit. Ik had wat knutseldingetjes bij de Dirk gekocht en daar hebben de dametjes van 4, 7 en 7 (of is ze nou al 8?) zich prima mee vermaakt.


Het was een druk dagje, we aten ook nog noedels en gingen met z'n allen naar de bieb om boekjes te lezen.
En er waren handen genoeg om het nog gezelliger te maken!
Jezelf verstoppen voor je tante is natuurlijk ook erg leuk.


En aan het begin zo'n dag denk ik, dan ga ik 's avonds nog even dit en dat en zus en zo, maar als het dan avond is...wil ik eigenlijk het liefst nog maar één ding en dat is slapen!


Van 14-10 t/m 23-10 elke dag een blogje!



1 opmerking:

Aritha Vermeulen zei

Gezellig al die kindjes. Slaap lekker.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.