14 oktober 2022

De eerste drie tips uit HYGGE

Alsjeblieft!
Een lekker appeltje!
😲


Dit was het volgende recept uit het Eftelingenreceptenboek: Sneeuwwitjes appel.
Ik ben heel blij dat we dit gehad hebben.
Brrr
En ze zijn nog wel pas bij de tandarts geweest.


Maar... ze hebben lol gehad en een beetje ruzie gemaakt en de appel krijgt een: 7

Gisteren was ik heerlijk in huis bezig. We hadden het er tijdens het eten met de homegroup over en ik kreeg gelijk weer zin om wat te gaan doen. Zo werkt dat nou eenmaal bij mij. Al die rommelplekjes opruimen, daar zie je tenminste wat van. Wat me ook inspiratie geeft is het boek 'HYGGE'
Ik maakte een leuk plaatje van de eerste drie tips uit het boek waar ik iets mee kan.


* ruim op!
* steek kaarsjes aan!
* breng wat van de natuur naar binnen!

Dit bosje bloemen is al bijna vergaan.
Maar vandaag kreeg ik zomaar een nieuw bosje bloemen!
😍




2 opmerkingen:

Aritha V. zei

Jaaaa, ik heb de kaarsen ook aangestoken.

Elsa zei

Mooie bos bloemen ☻

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.