29 juli 2023

Wat nog op de planning stond

Zo, de badkamer is weer schoon en de eerste was zit in de droger, de tweede in de wasmachine. Het gaat allemaal niet zo snel, maar het is niet voor niks nog steeds vakantie! Wat nog op de planning staat voor vandaag?

- wc beneden schoon 
- beneden stofzuigen en dweilen
- tassen uitpakken voor zover mogelijk
- eten koken
- oefenen met de band voor morgen
- de was, de was, de was
- koffie drinken met een stroopwafel erbij
- opruimen
- boek lezen

Pinterest

Dat lijkt me genoeg voor vandaag. Ik ga maar gauw aan de slag. Deze blog komt later af, dan kan ik zien of ik me aan dit lijstje heb gehouden en of het allemaal gebeurd is.

Trouwens, het is me deze vakantie nog niet gelukt mijn mobiel wat meer te laten liggen. Dat ben ik komende week wel van plan!
________________________________

Zo, hier ben ik weer!
Ik heb alles gedaan, sta er zelf versteld van 😄
Op één ding na: een boek lezen. Maar dat ga ik straks nog doen.

Het oefenen met de band was goed. Ik ben het niet gewend. Meestal zing ik bij een avondmaalsdienst en dan is er alleen een pianist en soms speel ik zelf gitaar. Maar deze mensen zijn het wel gewend en zijn goed op elkaar ingespeeld.


Het is fijn om te zo met elkaar te spelen en te zingen. Het tilt je uit boven je eigen gevoel en verstand en de woorden die je zingt komen niet alleen uit, maar vooral in je eigen hart terecht!

Voor nu genoeg voor vandaag! De verbouwing vordert gestaag. Ik zal een andere keer nog wel weer een foto laten zien.

Van 6 juli - 6 augustus elke dag een blogje!
















2 opmerkingen:

Aritha V. zei

Fijn om weer thuis te zjn? leuk om te lezen weer. En dat boek lezen? Heb je het echt gedaan?

Lieneke van Vuuren zei

Zéker fijn om weer thuis te zijn Arieth! Ik heb in bed miss nog 1 blz gelezen en ben toen gauw gaan slapen!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.