25 juli 2023

Dus dat heb ik gezegd

Toen we in dit park aankwamen zeiden Mar en ik tegen elkaar: we blijven de hele week hier! we doen af en toe boodschappen, maar we gaan lekker lezen en vakantie vieren.


Dat hebben we twee dagen volgehouden. We hebben die dagen nog wel een wandeling gemaakt.


Maar vandaag begon het toch wel te kriebelen, we zijn nu hier en het is wel leuk als we ook iets met elkaar doen.



Dus doken we de Canadese kano in!
Voor mij even een drempel over. Het leek K al heel lang leuk, maar ik durfde niet zo goed. Bij deze boot stond expliciet dat je er moeilijk uit kon vallen.
Niet echt mijn meest vrolijke gezicht


Het was h.e.e.r.l.i.j.k !


Ik probeerde nog een paar mooie foto's te maken, verder te kijken dan het grote plaatje, oog voor details!


En het weer was ook perfect! Ik had een beetje spijt dat ik geen korte broek aan had.


Nu begon H een beetje zenuwachtig te worden. 'Niet te dichtbij!!'


Ze zagen er vanaf het water een stuk groter uit dan vanachter een hek.


We voeren regelmatig te dicht bij de kant


Maar dat is natuurlijk helemaal niet erg!


Genieten!


Nu moesten we even extra voorzichtig zijn voor deze vrouw! Ik maakte een leuk praatje met haar. In de zomer zwemt ze bijna elke dag en in de winter 3 x in de week. Dat zou ik ook wel weer willen!


En dat brengt me bij de vierde regel:

👄Maak een praatje!👄

Ik nam het me al voor in de kerk vorige week, ik wil gewoon een beetje meer weten over wie er voor of achter me zit. Zo weet ik nu dat een van de jongeren die voor me zat ook op vakantie naar de Veluwe gaat en een andere jongere de hele vakantie door blijft werken om volgend jaar een verre reis te maken.  Dus ben ik van plan om vaker een praatje te maken. En waarom zou ik het alleen in de kerk doen? Mensen zijn toch gewoon leuk?!!


Mooie waterlelies


En ondertussen thuis... het plafond in de badkamer is er ook uit. Hadden we dat bedacht om nu te doen?


En de muur tussen de badkamer en onze slaapkamer is er ook uit! Alle puin is zaterdag al weg gebracht.


Ik dacht wel dat het even goed was om tegen K te zeggen dat er niet nog een vakantiepark bijgeboekt gaat worden! Dus dat heb ik gezegd.
Dus dat wordt niet gedaan!

Van 6 juli - 6 augustus elke dag een blogje

 

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuke foto's van het kanoën! Is altijd erg leuk om te doen.

Ik dacht al toen ik de foto's zag: dit is vast niet in 1 week klaar. Ha ha, ik denk dat K zijn kans schoon ziet.... Misschien een toepasselijke vergelijking voor jou: verbouwen is net als bevallen: naderhand weet je waarvoor je al je inspanningen geleverd hebt.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.