26 juli 2023

Niet te dichtbij!

Landgoed Eerde, daar gingen we gisteren nog even een klein wandelingetje maken.

 
Mooi dat groen op de muur



We konden niet naar binnen, de hekken waren dicht.


Maar buiten was het misschien wel mooier



Dames...


Hier verzamelen!



Niet té dichtbij!



Bij S mag dat wel


Begint het nou al een beetje herfst te worden?



Hoe zou de wereld eruit zien zonder bloemen?


Ik wil het niet weten



En nog een mooi paardje, dat groen staat 'm goed!


En dan nu mijn 5de regel:
💘Blijf onbevangen!💘

 Open, nieuwsgierig, zonder vooroordelen, zonder alles al in je hoofd bedacht te hebben hoe iets zal gaan of hoe je iets zal zeggen. Zo probeer ik altijd naar een homegroupavond te gaan of als ik even bij iemand langs ga. Maar ik kan het natuurlijk nog veel vaker toepassen. Laat je verrassen!


❤Van 6 juli - 6 augustus elke dag een blogje!❤


 

1 opmerking:

Aritha Vermeulen zei

Dat groene paard. Leuke blog! Ik vind het best moeilijk om onbevangen te zijn. Ik heb gelezen dat het heeft te maken met kwetsbaar durven zijn en perfectie leren loslaten. Die koeienneus met de blauwe nagellak op de vingers, die vind ik zo leuk. het is een gave foto.

Nog één nachtje? Of nog twee?

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.