18 juli 2023

5:30 mijn horloge trilt

5.30 uur: de wekker van mijn horloge trilt onder mijn kussen. Ik hoor een alarm afgaan in de andere slaapkamer. Kort daarna hoor ik Mar uit bed gaan en als zij klaar is met aankleden, doe ik gauw hetzelfde. We gaan naar het dichtsbijzijnde scherm om wild te spotten!


Geweldig, vanaf het park loop je zo het bos in! 


Het is ongeveer 2 km lopen en daar staan we dan te gluren.


En te gluren...maar we zien geen wild.


Ik moet opnieuw constateren dat ik 'verrassend weinig geduld' heb. Gewoon geen rust genoeg om daar een uur te staan wachten. Zou het leven in de stad daar een bijdrage aan hebben? Mar zegt na een klein kwartiertje dat we ook foto's van herten kunnen kijken...
Wel horen we veel vogels, en ook een paar die we in de stad niet horen. 


En de zon door de bomen zien schijnen is ook iets wat we niet elke dag zien.


Ik zeg nog tegen Mar dat ik het zo knap vind van m'n blogvriendin, dat ze zoveel boswandelingen maakt en altijd zulke mooie details op de foto zet. Ik probeer anders naar het bos te kijken en probeer het ook!


Terwijl we lopen haalt Mar een grote tak van het pad en werpt hem aan de kant. Precies iets wat haar vader ook zou doen en wat niet bij mij opkomt. Stel dat er iemand over struikelt ofzo...

Nog wat paddenstoelen


En wat mos


En dan gaan we weer naar het huisje.


Daar duiken we ons bed weer in en slapen nog anderhalf uur. Heerlijk!

Van 6 juli - 6 augustus elke dag een blogje!

Ps. Dankjewel voor als je op de een of andere manier een reactie gaf op mijn blog, ik waardeer dat enorm! ♥️









3 opmerkingen:

Anoniem zei

Jullie zijn vast op Landal Miggelenberg in Hoenderloo op vakantie. 😊

Lydia de Raad zei

Sorry de opmerking hierboven stond op anoniem. 🫣 nu weet je tenminste wie reageert. 😁

marijke zei

Grappige reactie van Mar dat jullie ook foto's van herten kunnen kijken.... Snap het wel hoor, het is vroeg en als je daar dan eigenlijk voor niets staat. Hoewel de foto's wel weergeven dat jullie allerlei ander moois hebben gezien! Dus toch niet voor niets zo vroeg opgestaan!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.