4 januari 2022

Niemand te zien

Vanochtend was ik vroeg wakker. Ik vond het niet erg
Het was nog donker toen ik ging hardlopen.


De SS mooi versierd met lampjes, dat heeft altijd wel wat gezelligs.


's Ochtends kwam m'n schoonzus nog voor S d'r verjaardag en deden we een leuk spelletje. 's Middags gingen we even hondenvoer kopen en wilde ik twee pakketjes langsbrengen bij mensen, maar ze waren allebei niet thuis. Niemand te zien.


Er hing wel een mooe tekening voor het raam!


En...de andere bank is ook weer lekker schoon! Verder heb ik heel veel emails weggegooid en ben ik nu eindelijk klaar met het uitzoeken van de leukste foto's van 2021. Maar dat zijn er nog veel te veel! Morgen misschien nog even verder, het zou fijn zijn als dat deze week klaar is.

🙋






 

1 opmerking:

Aritha Vermeulen zei

Succes met het uitzoeken van de foto's. Leuke foto van de meiden. En de lampjes aan de boot.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.