2 januari 2022

Daar zou ik heel graag goed in willen worden

Na een mooie dienst vanochtend, gingen we even naar buiten. Klein eindje rijden en we hebben een mooi stukje natuur. Ik vind het dan leuk om foto's te maken.


Maar ik dacht: het is zo grijs en het is winter, ik weet niet of ik wel iets moois zie.


Maar ik zag heel veel moois!


De preek ging ook een beetje over fotograferen. Over professionals dan... Ze zien hetzelfde als wij, maar weten toch prachtig op een kunstige manier iets vast te leggen door een focus te vinden waar het allemaal om draait.


In het geestelijk leven mogen we onze focus, onze ogen op Jezus richten, de rest zal vervagen. Een beetje net als op deze foto.


Nou ja, ik moet nog even oefenen 😄


En dat doe ik graag! Ik ben met alle plezier een amateur (een liefhebber)!
Als het om fotograferen gaat.


Als het om mijn ogen richten op de onzichtbare dingen gaat...
Daar zou ik heel graag goed in willen worden.
Dit jaar nog!


En heb je Hem gezien vandaag?
Ik kon Hem zien in de mooie natuur, Zijn creativiteit, Zijn schoonheid, Zijn grootheid!


Nou dag!
Geniet nog even van dit prachtige lied!




 

1 opmerking:

Aritha V. zei

Dit was echt een mooie blog. Ik las hem toen ik niet kon slapen :-)
Dank je wel.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.