8 januari 2022

Sorry, ik kon het weer niet laten

Gisteren kozen we niet voor het gerommel aan de eettafel, maar voor een wandeling. We hadden precies het laatste half uurtje blauwe lucht. Daarna begon het te hagelen. 


We liepen een stuk waar we nooit lopen en wat was het mooi. Ik blijf me verbazen over toch nog zo'n mooi park in de stad!


Al die witte pluisbloemen vallen nu op in de winter, mooi!


Dit is weer een ander soort


Kijk die lucht!


Sorry Reiger, ik kon het weer niet laten...


Vrijdagavond ging ik samen met iemand hardlopen. Sinds kort is er een hardloopgroepje in het leven geroepen. Zo gezellig om samen te rennen.
Tegenwoordig zijn sommige gebouwen met een kleurtje verlicht. De Euromast is groen en de Maassilo is blauw/paars/roze


Vanochtend keek ik uit het raam...
😱
Ik had gezegd dat ik het water in zou gaan


Buiten was het 3 graden


Ik weet niet hoe koud het water was, maar we denken dat het wel onder de 5 graden was. Écht winterzwemmen was het dus, voor het eerst! Maar eerlijk gezegd...viel het me toch mee. We waren met z'n vijven en het was weer erg leuk, dat scheelt! Ik heb bedacht dat 'Booster' het beste woord voor deze activiteit is!
En vanmiddag ga ik de prikbooster halen...👀
En daarna nog even fijn zingen.

👋

3 opmerkingen:

Aritha V. zei

Leuke blog weer. Je bent een held. Het koude water in. Brrr.

marijke zei

Las juist vandaag dit artikel: https://www.maxvandaag.nl/sessies/themas/gezondheid-sport/koud-douchen-is-dat-ook-in-de-winter-een-goed-idee/
en ik dacht aan jou... Mij lijkt het al heel wat om te beginnen met koud douchen... laat staan zwemmen in het koude water. Ben er nog over aan het denken...

Dankjewel weer voor de mooie foto's!

www.annderverhaal.nl zei

Wow, wat een mooie lucht inderdaad. En wat dapper; die boosterduik..brr!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.