24 november 2021

Dit vond ik zo'n schattigerd

De flow is er een beetje uit, dat merken jullie zeker wel? Maar nu ik de foto's zie die ik afgelopen week heb gemaakt, krijg ik spontaan weer zin om weer wat te bloggen en boek 6 van de 7 aan jullie te laten zien!
Gisteren moest E een dagje thuiswerken. Gezellig! Ik pas al zo lang op haar, van baby af. Zo mooi om te zien hoe ze groter wordt. De avond ervoor had ze het meeste werk al gedaan. Als zij geen huiswerkbladen thuis heeft, maakt ze ze zelf!


En I is ineens zo groot en een kletskous geworden! Fantastisch!


Zaterdag gingen we naar de intratuin met Ha & Ma. Ma wil een grote plant voor d'r verjaardag, dus vroeg ik maar of ze zelf ook mee wilde, om hem uit te kiezen. Dat vind ik moeilijk om voor een ander te kiezen. Dat werd een gezellig uitje en we zijn geslaagd!
Dit vond ik zo'n schattigerd! Niet voor Ma hoor... Maar veel te duur, 35 euro!!


En alles was weer in kerstsfeer. Daar gingen we ook een beetje voor. Het heeft altijd wel wat gezelligs. En al die miniatuurtjes zijn zo leuk.



Over miniatuur gesproken. S heeft er een liefde voor en zou ook wel iets met miniatuur willen. Ze maakt nu de allerkleinste poppetjes en knipt ze dan uit.


Na de intratuin gingen we naar R & M, die vierden allebei hun verjaardag. We konden alleen met ons gezin bij elkaar zijn. Aan de ene kant jammer, maar het was ook wel weer heel gezellig en bijzonder.

En dan nu het 6de boek:
'A Place of Quiet Rest' van Nancy DeMoss


Ik verheug me ontzettend op dit boek! En toch heb ik er nog niks uit gelezen. Ik ga er vast en zeker nog eens over bloggen!

M'n halfuur blogtijd is bijna voorbij!
Vanochtend heb ik een flink stuk aan de surprise gewerkt, die is bijna klaar. Ik moet alleen nog iets verzinnen om te maken...maar dat komt wel goed. Heerlijk om 'm een week van te voren al zo goed als af te hebben!
Ik wens jullie allemaal een mooie dag!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.