25 november 2021

Stel je voor dat...

Wauw! Ik ben verrast. Dat de zonnenbloem nog zó groot zou worden. Maar nu is hij écht op en verdorren de bladeren van beneden naar boven. Gisteren heb ik de 'bloem' er af gehaald. Kijk eens hoe prachtig!



S wil de pitjes eruit halen.


Stel je voor dat elk pitje weer zo'n grote zonnenbloem wordt! Dan staat m'n hele tuin er vol mee en weet ik niet of er nog een plekje is om te zitten...


Ik heb al heeeel veel zonnenpitjes gezien, maar nog nooit zo...te mooi voor woorden!

En vandaag...reden K en ik naar Maastricht!
Daar bezochten we de Dominicanenkerk. Een kerk vol met boeken... Een leuke tip van een vriedin.



Ik houd van de kerk en ik houd van boeken, maar dit voelt een beetje naar.


Ik kwam 2 boekjes tegen die me leuk leken. Één over hardlopen en één over lezen. Ik zocht ze in m'n biebapp en heb ze allebei aangevraagd. Ik kocht wel een mooi schriftje. De bedoeling is dat je 5 jaar lang elke dag met 1 zin omschrijft. M vraagt zich af hoe lang ik dat vol houd. Ik ook! We gaan het zien.



 

2 opmerkingen:

marijke zei

Prachtige foto van de zonnebloempitjes!

Herkenbaar wat jij ervaarde in de Dominicanenkerk in Maastricht. Ik voelde deze zomer hetzelfde bij Waanders in Zwolle.

Leuk idee om iedere dag te omschrijven met 1 zin. In een periode van somberheid kreeg 1 van onze kinderen het advies om dagelijks 3 dingen op te schrijven wat blij gemaakt had.

Aritha V. zei

Ik vind het geweldig, die zaadjes. Gebruik ze voor extra crunch in je yoghurt joh. Mjammie: vitamine E, vitamine B, zink, magnesium en ijzer.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.