28 oktober 2020

Een mooi nieuw boek!

Even een kopje koffie, even een blogje 


(Foto van Pinterest)

Er is een mooi nieuw boek uitgekomen:
'Leven in Gods tegenwoordigheid', geschreven door Theo Visser. Theo heeft het afgelopen jaar een 'Sabbatsjaar' gehad, omdat hij in zijn 50ste levensjaar was. In dat jaar is hij 2 maanden in de Filipijnen geweest, ik heb eerder dit jaar al eens 'het verhaal van Len' van hem gedeeld. Wil je dat nog eens teruglezen, het eerste deel vind je hier, de volgende 4 delen vind je in de daarop volgende blogs. En ook heeft hij dit prachtige boek geschreven. Ik mocht het van te voren mee lezen en dat deed ik maar al te graag! Ik was er in een paar dagen al doorheen, het was heerlijk om te lezen, het maakt je verlangend, hongerig en dorstig naar een diepere (en ook verborgen) omgang met de levende God.



Op 19 april jl. preekte Theo in onze gemeente over dit onderwerp.  Vanaf 44:38 begint de preek. Ik kan je alvast verklappen dat er dingen gezegd worden die je ook in het boek terug vindt.


Nou, dat wilde ik even vertellen met m'n bakje koffie op de bank! Geniet van het heldere, frisse weertje vandaag. Je hoeft vandaag niet alleen te leven. Waarom zou je dat doen als de God van hemel en aarde niets liever wil dan samen met jou het leven leven en je alles wil geven wat je nodig hebt om te groeien in het kennen en liefhebben van Zijn Vaderhart!

2 opmerkingen:

Aritha V. zei

Dank je wel. Er zit een bemoediging in je blog :)
Dat boek wil ik graag lezen hoor.

marijke zei

Dankjewel voor de boekentip, heb het boek gereserveerd. Prachtige dienst ook met Theo Visser. Wat een mooi voorbeeld in de dienst: dat de Here Jezus s morgens op je zit te wachten in een stoel bij het haardvuur.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.