5 december 2020

Een soort van knap

Vandaag dacht ik een goed plan te hebben. Na het hardlopen zou ik met de jongste twee naar het centrum gaan om alvast kleren te kopen voor kerst en verjaardag. Omdat het inmiddels al lunchtijd was begonnen we met een 'Brammetje', zo lekker! Daar hadden we het maar beter bij kunnen laten en weer naar huis kunnen fietsen. Maar ja, dat weet je ook niet van te voren!


We hebben verder niks gekocht, ze vonden niet wat ze écht leuk vonden. Zelf vind ik het nog best wel een soort van knap als je in de stad bent en dan een soort van geen geld uitgeeft. Maar vooral voor S was het wel jammer, ze had zich er zo op verheugd. En toen moesten we ook nog een stuk naar huis fietsen en over de brug en we hadden de wind tegen en er was zoveel verkeer en zoveel herrie...
Toen we thuis kwamen was het daar heerlijk warm en zaten opa en oma op de bank en hadden ze sintcadeautjes en lekkers meegenomen en was het allemaal weer heel gauw goed.
En volgende week doen we gewoon nog een poging!

 

3 opmerkingen:

marijke zei

Was het te druk om rustig te kunnen kijken of konden jullie niet vinden wat jullie hoopten?

Lieneke van Vuuren zei

Marijke, we hadden misschien een te krappe planning, ik wilde op tijd weer terug zijn. Maar we vonden ook niet helemaal wat we hoopten. Het gaat vast goed komen!

Heleen zei

Bij mij gaat het vaak zo, dat als ik op zoek ben naar iets, ik het niet vind. En als we voor de fun gaan shoppen ik van alles zie :)

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.