20 december 2020

De letters vliegen over m'n scherm

De stroom viel plotseling uit. En de wifi ook! Zo zaten we ruim een uur in het donker met kaarsjes aan vanavond. Gelukkig kon K het weer fixen. Zo blij met mijn handige man!😍



Toen de gewone lampjes het weer deden, gingen er zes de keuken in voor een spelletje 'kakkerlakken'. Het klonk erg gezellig, maar toen S naar bed ging moest ze steeds aan kakkerlakken denken...Ben benieuwd of ze ervan gaat dromen, ze dacht van wel.


Wil je de komende week nog een mooie adventspreek luisteren? Vandaag was heel mooi en ook bijzonder vond ik. Het lukt me niet zo goed om een korte samenvatting te geven. Als ik het een er uitlicht, doe ik het andere te kort. De letters vliegen over m'n scherm om er ook weer afgeveegd te worden. Dus doe ik het maar zo:


In je mobielversie vind je hier de link naar de dienst.

De preek begint bij 42:15



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.