15 december 2018

Zo vrolijk met al die bellen

Joepie! M'n deken is af! Het is een fijne deken geworden en de kleuren vind ik ook leuk bij elkaar. Iets langer dan 2 maanden over gedaan. Eerst wilde ik 'm voor december af hebben, dat lukte niet. Toen wilde ik het voor de winter en dat is gelukt. Ik zie alleen dat er nog twee kleine stukjes aan elkaar vast gemaakt moeten worden. Deze keer heb ik 'm gebreid in plaats van gehaakt, leuk voor de afwisseling.


Afgelopen week waren er een aantal op stap. M was met school drie dagen naar Amsterdam. Ze bezochten het Rijksmuseum en ze nam een foto van 'De Nachtwacht', ze hebben eten gekookt voor daklozen en aten zelf gezellig mee en nog heel veel andere dingen gedaan.


Gisteren was L een dagje naar Keulen, ook met school. Ze heeft leuke foto's gemaakt waar ik jullie even van mee laat genieten


Dit soort straatjes vind ze helemaal geweldig, die gekleurde huisjes en die straatkeitjes...


Het is ook mooi, ik houd ook wel van oude gebouwen en vind het zonde dat er in Rotterdam zo weinig over gebleven is door de oorlog.


Ze bezochten ook een kerstmarkt.


Mooi die lichtjes!


Dit vind ik de mooiste foto, zo vrolijk met al die bellen.


Ze beklommen ook de Dom van Keulen, wat waren dat veel trappen! Maar het uitzicht is schitterend!
Ha en Ma gingen toevallig ook gisteren naar Keulen, maar bleven wat langer. Daar krijg ik vast ook nog wel foto's van te zien:)

Vandaag had S een feestje bij Circus Rotjeknor. Ze leren dan 5 kwartier van alles en het laatste kwartier mogen de ouders komen kijken. Wat een vrolijke boel.


Het was zo superleuk om haar zo enorm te zien genieten en lekker mee te zien doen. Dat was echt het gouden randje van deze dag!


Het is 'pizza & film' avond, de laatste pizza zit in de oven. Ik houd niet zo van film kijken, dus gebruik ik die tijd om een blog te schrijven. Als straks alles op is, laat ik Philip nog even uit. Het is koud buiten, maar ik houd er van...zolang ik daarna maar weer ergens naar binnen kan waar het warm is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.