16 december 2018

Ik houd van lichtjes in het donker

Vanochtend om kwart voor 8, toen iedereen nog lekker lag te slapen, glipte ik gauw de deur uit en liep samen met een vriendin en Philip een rondje in de sneeuw. Als er geen sneeuw had gelegen, waren we gaan hardlopen, maar dit was toch eigenlijk wel veel leuker zo!
De kade ziet er zo gezellig uit met sneeuw en lampjes


Dit mooi schip heeft ook lampjes, je kunt ze al van heel ver zien. Ik houd van lichtjes in het donker.


Onze Philip...is het geen schatje?!!
Niet altijd hoor, hij is nog zo verschrikkelijk speels en druk en het is een wonder dat hij me nog niet onderuit getrokken heeft.



Heerlijk om zo de dag te beginnen. Toen ik thuis kwam waren de broodjes al uit de oven en zat (bijna) iedereen aan tafel.

Vanmiddag heb ik fijn zitten lezen en las ik eindelijk dit boek uit. Ik moet zeggen dat ik de voorkant van het boek een beetje verschrikkelijk vind en ook de titel vind ik niet zo passend. Het is echt een heel mooi boekje over gebed. Er staan mooie getuigenissen in en er worden vaak quotes aangehaald van oude schrijvers.
Alleen de onderste zin vind ik wel mooi:
Forget the guilt and find the gift!
Want dat is gebed echt: een gift!


1 opmerking:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.