14 december 2018

Rondjes om de berg lopen

Voor mijn verjaardag kregen K en ik (ook nog voor zijn verjaardag:) een bon om uit eten te gaan. We hadden tot 31 december de tijd. Gisterenavond kwam het er eindelijk van. 
Ik houd van zijn handen!😄.


We bestelden allemaal kleine gerechtjes, het was heerlijk!
Bamisoep:


Gehaktballetjes aan een stokje, ze waren zo klein als soepballetjes:)


En ik kon het niet laten om er ook patat bij te eten. Dat vind ik toch zo lekker!


En tot slot een warme chocolademelk voor mij en een cappuccino voor K.
We konden eens fijn praten over van alles en nog wat. Er was ook iets waar we niet uitkwamen, ik noem het onze berg, waar we maar steeds rondjes omheen blijven lopen, we bespreken alle kanten, maar komen geen stap verder. Maar het komt wel goed, want ik houd er niet van om elke keer om dezelfde berg heen te lopen. Hoewel...


's Ochtends is het eerste wat ik doe Philip uitlaten en dat is altijd hetzelfde rondje! Toch zie ik steeds weer wat anders, dat is zo leuk. Het is nog helemaal donker buiten en ik loop dan langs een school en vanochtend brandde er al licht in een lokaal en het zag er zo gezellig uit met die stoeltjes op de tafel en die kerstboom. Een beetje nostalgisch wel.


Philip z'n rondje is pas goed als hij een mooie grote stok gevonden heeft. Gelukkig liggen er genoeg! Hij pakt elke keer een nog grotere!


Toen S naar school ging, ben ik weer eens lekker gaan hardlopen! En eerlijk gezegd ren ik ook dan altijd hetzelfde rondje...
Maar ja, moet je kijken, hoe heerlijk is dit water om langs te rennen!


Dus ja, die berg...best kans dat we nog een paar rondjes doen en misschien toch ook weer elke keer iets nieuws zien. Maar ook best kans dat we op een mooie dag de berg achter ons laten en verder trekken.







2 opmerkingen:

Aritha zei

Patat en chocomelk. Dat zou ik het lekkerst vinden. Soms moet je we rondjes om dezelfde berg lopen, herhaaldelijk. En door Gods Geest zie het er op een dag heel anders uit.

Of is het meer: om de hete brij heen draaien :-)

Ik vind de foto met die stoeltjes en kerstboom zo leuk.

Anoniem zei

Misschien kan je het beter Jericho noemen....ipv een berg...��

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.