25 december 2018

Lekker zoet, yumm!!

Vrijdagavond was er een lampionnenoptocht met als afsluiting een klein optreden van een paar muzikanten en warme chocolademelk. Ik dacht, dat is leuk voor S, en dat was het natuurlijk ook, alleen kwamen we 20 minuten te laat, dus was de optocht al vertrokken:( Toen besloten we om toch maar naar de kerk te gaan waar de afsluiting zou zijn en daar hebben we genoten van de gezelligheid, de muziek, de warme chocolademelk en de marsmallows!


Zaterdagochtend gingen we naar opa en oma (allebei 84)We maakten een wandelingetje met oma, terwijl opa een eindje ging fietsen. Onderweg kwamen we een leuk schaapje tegen.


Zondag kwamen er uit de kerk drie nichtjes mee en maakten we een wandeling nadat de allerlaatste kruidnoten gebakken waren.


Het regende de hele tijd een beetje, maar toch was het lekker om even buiten te zijn.


Maandag vierde S haar kinderfeestje alvast. Een gezellig thuisfeestje met allemaal spelletjes die we vroeger ook al deden. Het blijft allemaal altijd leuk! Snoephappen wilden ze allemaal (op 1 na) met koud en diep water! En schoon...dat ook!:) Het was zo koud dat ze er bijna allemaal pijn in hun voorhoofd van kregen.


Die avond hadden we een kerstnachtdienst, K ging met de meiden, maar ik bleef thuis. Ik ging even een klein half uurtje op bed liggen en daarna heb ik alle was weggestreken en gevouwen. Fijn dat dat weer gedaan was. En toen iedereen uit de kerk kwam, waren Ha en Ma er ook en had Ma een heerlijke vlaai meegenomen, lekker zoet, yumm!!


En vandaag haalde ik een zusje van A op en gingen we met elkaar naar de kerk. Het thema was: 'A Messy Christmas!' Ik was er blij mee, want de kerstdagen...gisteren aan het eind van de middag bedacht ik dat ik nog niets in huis had voor een kerstontbijt.🙈

Vanmiddag maakte we weer een wandeling (lang leve Philip!)
Het was mooi! Als ik wist dat het toch wat kouder was dan ik had gedacht, had ik iedereen een sjaal om gedaan. Maar door het wandelen en rennen hadden ze die toch weer gauw afgegooid.


Het was wel verschrikkelijk modderig, blubberig en glibberig...maar ja, we gingen er toch maar doorheen, het had ook wel iets, uiteindelijk bleek het een laarzenpad te zijn! Dat weten we dan ook weer.




Dat was het voor vandaag!
Voor jullie allemaal:


1 opmerking:

@Lineke zei

Veel Heil en Zegen in 2019 Lieneke. Dat je Hem maar veel mag zien.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.