19 december 2018

Een klein vrouwentongetje

Ha en Ma waren vorige week in Keulen en Ma kocht dit kaarsje voor me. Het is precies wat ik mooi vind! 


Eindelijk hebben we R z'n cadeau een plekje gegeven. Het dartbord  hing eerst in de gang, maar met die band eromheen werd het te groot. Nu hangt het binnen naast de wereldkaart. Je kunt dan mooi achter de bank staan om te gooien. Wel even uitkijken als je van de tuin naar binnen komt...En ook Philip kan er maar beter niet onder liggen.


En als we het toch over Philip hebben, toen ik hem zo bezig zag, moest ik denken aan mijn kindertijd. Waar ik een hele poos mee zoet was om een stok te bewerken met een mesje, doet Philip dat in een bekomdraai!



En tot mijn grote verrassing zag ik vandaag dat er nog een klein vrouwentongetje aan zit te komen:


Het blijft zo leuk, die planten!!

En aan het eind van de middag hadden we de kerstviering van S op het achterplein. Het was er erg gezellig gemaakt, met deze mooie tafel


En lichtjes in de bomen.


Bijna vakantie!

1 opmerking:

Aritha zei

Leuk, die laatste foto met lampjes in de bomen.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.