6 september 2021

Dat ziet er goed uit!

De lampionnetjes zijn gedroogd! Ik heb het papier dat er omheen zat afgehaald en ben verrast over hoe leuk het staat. Ik had nog niet gezien, dat er zóveel aan zaten! Dat wordt genieten, elke keer als ik naar boven en naar beneden ga! 😀


Misschien had ik ze wel eerder gezien, maar ze zijn eigenlijk wel heel bijzonder. Zo anders dan de bloemen die we kennen met hun blaadjes.


Vandaag heb ik gewerkt, het was heerlijk weer en ik weet dat I dol is op Philip, dus nam ik haar mee op de fiets toen onze andere afspraak niet door ging, en gingen we Philip uitlaten.


Voor 's middags had ik een apenthema bedacht. Ik had kleurplaten en puzzelplaten mee genomen en die op tafel gelegd en ondertussen ging ik in de keuken aan de slag en vroeg wie er wilden helpen. E had er zin in, klein kokkinnetje!
Haar arm ging kriebelen van het mixen...


Ze brak de eitjes alsof ze dat elke dag doet.


 Het deeg in de vormpjes


En wachten maar. Dat ziet er goed uit, ze worden groter en groter!


We proefden al een half cupcakeje en ze waren ver-ruk-ke-lijk! Had ik al gezegd dat het bananencupcakes waren? Ik was alleen een ingrediënt vergeten. Die neem ik morgen mee en dan maken we ze af. Als het goed is worden ze heel leuk, ik zal het de volgende keer laten zien.

M'n afspraak voor de avond had ik afgezet. Zondag was een volle (en heel mooie en gezellige) dag. Vorige week merkte ik al dat het programma een beetje te vol was. Vandaag dus maar iets rustiger. Na het avondeten kon ik nu een rondje hardlopen. Vorige week woendag heb ik dat opgepakt en ik wil het weer regelmatig gaan doen. Ik vond een mooie, nieuwe, korte route van ongeveer 3 km. Net goed om mee te beginnen. Heerlijk langs een vliet met veel groen. Onderweg liep deze man voor me en kon ik het niet laten om een foto te maken. Grappig toch?


Er is van alles te zien bij het water, daar wil ik de komende keren goed op letten en deed het nu ook al.



Dit is dan weer een beetje minder... een prachtige bos bloemen zo op de grond! Ben benieuwd wat voor verhaal die bos bloemen te vertellen heeft.


Zo mooi die treurwilgen en die weerkaatsing van de zon in het water


Hij zat zo leuk voor die boom, maar toen ik stilstond, ging hij ervandoor.


M heeft een mooie camera liggen die ze 'nu even nooit' gebruikt. Ik heb een nieuw oplaadsnoer besteld en ga 'm eens uitproberen. Het lijkt me leuk om mooiere foto's te kunnen maken. Al zal ik 'm niet meenemen als ik een rondje aan het rennen ben.
Ik zie het al voor me, maar kan er geen plaatje van vinden op het web!

Het ga jullie goed!
🙋

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.