10 februari 2021

Fijn, handig en superleuk!

Laat ik eens beginnen met jullie te bedanken voor de reacties die jullie geven op m'n blog. Ik moet nog eens uitzoeken hoe ik iedereen persoonlijk kan beantwoorden, want dat lukt me nu niet. Ik kan alleen een reactie onderaan kwijt. Al die boekentips waren leuk en ik zal er een paar eens beter gaan bekijken om misschien ook te lezen! En er wordt veel gepuzzeld!

Wat mooi he die sneeuw?! Ik ben er blij mee. Maar ik kan ook heel goed begrijpen dat niet iedereen er even blij mee is. Zeker nu de sneeuw blijft liggen en alles erg glad is.

Gisteren ging ik wandelend naar m'n werk. Met de fiets zag ik niet zo zitten. Het was mooi, de zon kwam al een beetje door en er dwarrelde wat sneeuwvlokjes naar beneden. Aan de andere kant was de lucht juist donkergrijs. Ik heb wat foto's gemaakt onderweg en bedacht dat dit iets is wat ik graag vaker zou doen. Gewoon lekker wandelen en foto's maken. Niet alleen in de natuur, maar ook in de stad.


Kijk eens wat een leuke eend of is het een kever (we komen er hier even niet uit, zelfs niet met google 😄!


En het uitzicht van binnen naar buiten is ook mooi


Vooral dit... dat wordt schaatsen op de vliet van het weekend denk ik. Dat is lang geleden!
Gisteren gingen we sleeën en kwam iemand met een kan warme chocolademelk en deelde aan alle kinderen uit. Zo gezellig!


Helaas raakte we onze slee kwijt. Ik zou terug ook weer gaan lopen en dan S mee op de slee. Nu moest ze zelf ook lopen...maar het ging eigenlijk heel goed en het was ook gezellig. Ik had katjesdrop mee, dat hielp ook. En eigenlijk vond ik het niet heel erg, want ze wordt best wel zwaar en het was zo glad... We waren nog maar net onderweg en ik ging al onderuit! Een zere knie, maar dat was gauw weer over gelukkig. Nog een beetje extra voorzichtiger lopen! We kwamen nog een leuke sneeuwpop tegen.


En heel fijn, de slee heeft iemand voor ons meegenomen en gaan we vanmiddag weer ophalen!

Vanochtend ging ik online zoeken naar kleding voor de bruiloft van Ha & Ma. Dat is volgende maand al! Ik hoop zo dat de winkels voor die tijd nog even open zijn, zodat ik gewoon kan winkelen en passen enzo. Maar de kans is best groot dat de winkels nog niet open zijn en ik moet eigenlijk wel iets bestellen, want soms kan het wel 3 of 4 weken duren. En ik vind het moeilijk!! Ik ben niet zo'n jurkentype, maar vind het voor deze gelegenheid natuurlijk wel mooi, maar online...zo bestel ik eigenlijk nooit kleding.
Als iemand tips heeft... ook voor meisjes van 9, ik houd me aanbevolen.
Gelukkig was de bruid al wel voorzien en voor Ha kwamen ze 2 weken geleden hier aan huis met een stel pakken en hij is ook geslaagd.
Verder heb ik net iemand geappt om te vragen of ze de haren van alle dames hier wil komen doen in de ochtend. Dat zou echt fijn zijn en handig en superleuk!

2 opmerkingen:

marijke zei

Wat een gezellige blog weer!

Moeilijk hoor, online kleding kopen voor een bruiloft. Misschien kun je eens kijken bij Bomont of bij Dressesonly? Als je iets voordeligers wilt kun je misschien terecht bij Bonprix?

Aritha zei

IK ben helemaal weg van die eend. Het is volgens mij een Citroen 2CV.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.