23 februari 2021

Té lang niet gezien!

De vlooienmast, wie kent het niet? M'n jongste oppaskindje kent het nu ongetwijfeld ook en speelt er lustig mee op los!


Het was een gezellig dagje vrijdag. L vlechtte (bijna) alle lange haren die er waren



Met S ging ik vorige week een rondje skeeleren, het was echt even een leuk uitje!


Even een klein stukje rijden en je bent weer eens in een ander mooi stukje natuurgebied. Ik had een leuk zoekplaatje voor haar: zoek de reiger! Maar toen zaten die lange halmsprieten er nog voor.





We sloten het af met een broodje kroket en deelden samen een patatje.


En zaterdag ging ik met mijn zusjes weer ergens anders skeeleren en gingen we nog even langs m'n broer en dronken in de tuin een glas water. Ik werd er zo blij van en realiseerde me dat ik vooral m'n broer en schoonzus echt al té lang niet gezien had!


En nu vakantie!
Er worden allemaal afspraken met vriendinnen gemaakt door de meiden. Heerlijk er even uit, ze hebben het echt nodig, die tieners! S en A hebben een logeerpartijtje en hier komt ook nog iemand logeren. Verder doen we spelletjes, maken we puzzels en lezen we boeken en gaan wandelen met de hond, skeeleren, picknicken... we maken er wat van. Jullie toch ook?

3 opmerkingen:

marijke zei

Wat leuk even samen met je dochter skeeleren. Je ziet op de foto dat ze geniet. Mooi ook de kapsels met vlechten, knap hoor.

Aritha V. zei

Ja, ik probeer er ook wat van te maken. Leuk, dat samen patatje eten. Die vlechten ook. En de vlooienmars werd bij ons eindeloos gespeeld op het traporgel. Mijn zus kon 'm heel goed.

www.annderverhaal.nl zei

Wat prachtig die ingevlochten haren. Herinnert mij aan de tijd dat ik model voor vlechten was op de kapperschool in Arnhem.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.