17 mei 2019

Wachten op een kleintje

Elke vrijdag heeft S huiswerk voor Levend Water. Ze leert dan een tekst uit haar hoofd en meestal zit er een puzzel of een opdracht bij. Deze keer gingen we er gezellig samen mee aan de slag. Ik probeer haar bij te brengen dat het leuk is om van je huiswerk iets moois te maken. Daar heb ik bij de anderen nooit zoveel aandacht aan gegeven. Misschien omdat S een klein beetje een nakomertje is en ik inmiddels ook wat ouder:)


M'n zus appte gister dat we boeken uit konden komen zoeken, m'n zwager zou ze allemaal wegdoen! Dus m'n andere zus en ik samen in de boekendozen gedoken en blij met zoveel moois weer naar huis gegaan.


Kijk m'n pannenkoekplantje nou toch eens groeien! Ik zit enthousiast te wachten op een kleintje, maar zie nog niks komen.


En nu lekker weekend! S nam 2 vriendinnen mee uit school. Toen al het lekkers op was zijn we naar de speeltuin gegaan en daarna hebben ze nog even een filmpje gekeken, terwijl ik bami maakte. En champignonsoep. Maar die was te laat klaar, dus nu heb ik nog een hele pan vol. Misschien straks nog, even kijken of K en de meiden nog iets willen als ze terug komen van de winkels (schoenen kopen, dat laat ik altijd aan K over:)


Fijn weekend allemaal!

1 opmerking:

Aritha zei

Zo leuk hoe je van huiswerk iets leuks wilt maken. Mooie foto ook

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.