28 mei 2019

Twijfel niet langer

Voor moederdag kreeg ik een perzikboompje, 2 weken lang keek ik bijna elke dag wel even of er iets mee gebeurde en ja hoor, nu komt er iets groens uit!


Vorige week ging ik samen met een vriendin skeeleren. We kwamen vlak langs een begraafplaats en daar waren ook een paar bruggetjes waar wat diepzinnige vragen en uitspraken op stonden. De mooiste heb ik er even uitgehaald.


Ik weet niet waarom deze foto zo wazig is


Doordat die man daar zo op die brug staat, vind ik de uitspraak die op deze brug staat nog sprekender. Als hij op het bruggetje 'Doe ik het samen of alleen?' had gestaan, had je er weer andere gedachten bij gehad. En stond hij op de brug 'Waartoe, waarom, waarheen?' dan zou je denken dat hij bezig was zich dat allemaal af te vragen. Maar hoogst waarschijnlijk is hij zich niet bewust van het feit dat of in ieder geval wat er op deze brug staat. Zou hij de letters kunnen lezen op de brug waar hij met zijn gezicht naartoe is gericht? Dan denkt hij daar misschien wel over na.


We zagen ook een mooi zwanengezin.


Vorige week las ik dit boek en schreef er een recensie over. Er staan drie mooie citaten in die ik graag wilde delen. Als je op het plaatje klikt, kom je bij die blog.


Beetje saai blogje.
Vanochtend was ik vroeg wakker door de regen en het onweer, ik ben nog moe.
Dus... ga ik maar een beetje lezen, een beetje schrijven, een beetje tekenen en luisteren naar mooie liederen, zoals deze:


De enige bekwaamheid die Hij eist, 
is het besef dat je Hem nodig hebt... 
Hij is bij machte, 
Hij is bij machte, 
Hij is bereid; 
Twijfel niet langer.

Joseph Hart

2 opmerkingen:

Aritha V. zei

Mooi over die zinnetjes op de brug

Aritha V. zei

Mooi over die zinnetjes op de brug

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.