30 augustus 2020

Zondags ideetje

Voortaan post ik op zondag een mooi Bijbelplaatje. Op Pinterest heb ik er aardig wat verzameld. Ze zijn veel te mooi om daar niks mee te doen. Dit plaatje zal ik altijd als eerste doen, daarna één met een Bijbeltekst. Soms zal ik er iets bij zeggen, soms misschien ook niet.


'Verblijd u met hen die blij zijn, en huil met hen die huilen.'
Romeinen 12:5


Er is veel om mee te huilen. Is mijn hart nog zacht genoeg om dat te doen?
Er is ook veel om blij mee te zijn met anderen!
Ik wil er aan denken deze week, niet alleen maar met mijn eigen zorgen en vreugde bezig zijn, maar meeleven en dat ook echt laten merken.

2 opmerkingen:

www.annderverhaal.nl zei

Een vriendin stuurt mij dagelijks een mooie afbeelding met tekst. Dat vind ik erg lief van haar en bemoedigend. Deze zijn ook erg mooi Lieneke, evenals je voornemen voor de komende tijd.

Lieneke van Vuuren zei

Dankjewel Ann!! Wat bijzonder zo'n vriendin!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.