10 augustus 2020

Hopelijk grijp ik niet te vaak mis

De zomer is toch een prachtig seizoen. De lucht zo blauw, al die bloemen en planten en bomen vol leven en vruchten, kleuren en geuren. Ik heb eigenlijk niet echte een seizoen die er uitspringt. Ik ben heel blij dat ik leef op een plekje waar ik van alle vier de seizoenen kan genieten, elk met z'n eigen charme. 

Heb je ook weleens dat je aan het eind van de dag even heel diep na moet denken wat je deze dag nou eigenlijk gedaan hebt? Dat heb ik nu. Ik weet het even niet. Vanochtend werd ik wakker, ik had wel aardig geslapen...oja! K ging met de meiden naar een meertje, waar ze lekker konden zwemmen en ik bleef thuis en heb een twee keukenlades en een keukenkast grondig uitgezocht en heringericht. Helaas geen foto's van voor en na. Het zit al een poosje in m'n hoofd en het is heerlijk dat het gedaan is! Hopelijk grijp ik niet te vaak mis, want de handdoeken en theedoeken liggen nu op een andere plek. Daar zijn we eigenlijk niet zo goed in hier...

Maar ik moet eerlijk zeggen...er zaten wel wat momentjes bij dat ik dacht; wat doe ik hier en waarom ben ik niet met K mee gegaan?! Lekker buiten, zon, water en zand, een boek mee, wat wil ik liever?! Keukenkastjes opruimen? 😏

Het komt gewoon omdat ik allemaal plannetjes in m'n hoofd heb om in huis te veranderen. Ik wil er nú alvast iets aan doen! 

Vanmiddag heeft K de tafel in elkaar gezet die we zaterdag kochten of was het vrijdag? Sommigen vinden het maar gek dat we weer precies dezelfde tafel hebben gekocht als die we hadden. Maar ik ben zo blij met m'n tafel en wil eigenlijk helemaal geen andere. Dan koop je dus dezelfde. En daar word ik blij van. De oude zag er erg lelijk uit, de verf ging eraf, er zaten vochtplekken op en de randjes gingen eraf... Misschien lukt het me morgen om er een leuke foto van te maken, het is nu te donker binnen en het is dan niet zo mooi.

Vanavond hebben Ha & Ma gekookt, we aten een broodje shoarma in de tuin. Het was heerlijk! En ik liep een rondje met M en Philip ipv na het eten. Ik had nog niet zoveel foto's gemaakt, dus maakte ik maar even een foto van een paar bloempjes.


Zo mooi, kijk die blaadjes!

Nu zijn Ha & Ma met Mar, L en A nog even naar het hondenstrandje, Philip heeft het zo verschrikkelijk warm, hij zal het lekker vinden even in de koelte van de avond een duik nemen. Ik denk dat de meiden ook een duik nemen:)

Nu komen er gezellig een paar in de tuin zitten, dus zet ik er een punt achter! Morgen weer een nieuwe dag als alles goed gaat!


1 opmerking:

Aritha Vermeulen zei

Ik geniet ook zo van jou blog. Het is dus ook andersom. Jouw blog met gewone blije en minder blijde dingen stimuleert mij ook. Ik vind het zo leuk om over te steken naar jouw blog.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.