5 maart 2020

Te mooi om niet te delen!

Zij:
U, Die ik innig liefheb, maak mij bekend waar U de kudde weidt, waar U die op de middag laat rusten. Want waarom zou ik zijn als een gesluierde bij de kudden van Uw metgezellen?

Hij:
Als u het niet weet, o, allermooiste onder de vrouwen, volg dan de sporen van de schapen en weid uw geiten bij de woningen van de herders.


Deze twee verzen staan in Hooglied 1:7-8
Ik las ze begin deze week, omdat ik eigenlijk vers 6 op zocht. In dit vers vertelt 'zij' dat ze de wijngaarden van haar broers heeft bewaakt, maar haar eigen wijngaard niet. Een mooie, wijze les zit daar in!
En dan volgen deze twee verzen. 
Te mooi om niet te delen!

1 opmerking:

Aritha V. zei

Bedankt. Nog meer van zulke berichtjes :)

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.