17 maart 2020

Lak je nagels als je dat mooi vind!

Zoals beloofd nog wat foto's van het strand. Dat was wel even heerlijk!


Mar met een pannenkoek, L heeft 4 supermarkten bezocht voor ze eindelijk twee pakken mix te pakken kon krijgen. Maar wat waren ze lekker!


Wat zijn schelpjes toch mooi!


Nee, we zijn niet alleen maar buiten. Ook hier wordt steeds harder aan school gewerkt! Eerlijk is eerlijk, we moeten er even in komen. Vanochtend leek er niks van terecht te komen, maar vanmiddag hebben we toch wel een poos serieus gewerkt.


Af en toe even wat anders doen...


Ik bedacht hierdoor dat het ook belangrijk is om je gewoon leuk en mooi aan te kleden, al zou je de hele dag thuis zitten. Zo heb ik m'n meiden vanochtend dan ook wakker gemaakt: Doe iets leuks in je haar, trek eens andere kleren aan, lak je nagels als je dat mooi vind... Soms voel je je gewoon al een stuk beter en fitter als je wat aandacht geeft aan je uiterlijk. Stel dat we allemaal de hele dag in onze pyjama zouden rondlopen...ik kan daar niet zo goed tegen denk ik.

Nog een leuke tip!

ICF Rotterdam is een vlog begonnen. In deze eerst vlog geeft Lisanne tips voor 'thuisonderwijs'!


Abonneer je en geniet van alle vlogs die nog komen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.