28 februari 2020

Allemaal baksels

Maandag maakte ik kaneelbroodjes. Heerlijk vakantie, geen extra afspraken en de tijd nemen om eens iets uit te proberen. Als je op de foto klikt, ga je naar het recept. De rozijnen heb ik er uit gelaten, daar houden de meesten niet zo van.


Gisterenavond werd er ook gebakken in de keuken. Vandaag is Ha 23 jaar geworden en vanavond krijgen we een huis vol visite. Samen met Ma maakte hij een appeltaart en een kwarktaart. Het klonk erg gezellig allemaal:)


En als we het toch over baksels hebben. Er komt hier de laatste tijd een leuke jonge meid over de vloer, die elke week 100(!!) cupcakejes bakt. Gisteren had ze er een paar mee genomen.


Vanochtend ging ik eerst met M Philip uitlaten, even met de auto naar een park en daar genieten van een heel klein beetje zon. Toen we thuis kwamen heb ik een cupcakeje bij de koffie genomen. Yummm!! Ik denk dat ik nog nooit zo'n lekkere cupcake op heb!


Nog een paar foto's die ik tijdens de wandeling maakte, zo mooi die kleine witte bloemetjes!


Prachtige knopjes


Twee zwaantjes tussen het riet door gespot.


Nu ga ik gauw boodschappen doen, ik moet ook nog een taartje bakken.
Dan is er genoeg voor iedereen!


2 opmerkingen:

www.annderverhaal.nl zei

Wat heerlijk al die baksels! Ik heb ook zitten smullen van je foto's, al was dat op andere manier ;-)

Aritha V. zei

Heel mooie foto's

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.