16 maart 2020

Toch samen een spelletje doen

Een poosje terug maakte we een wandelingetje in Ridderkerk. M was aan het oppassen en we gingen even naar de winkels. S vond het maar wat leuk om achter een kinderwagen te lopen!


Onderweg zagen we een prachtige Magnolia-boom. Zo schitterend om bijna het hele proces in één boom te zien! Ik wilde het al eerder op een blog laten zien, maar het kwam er niet van.
Deze vind ik zo mooi:




En zo hangen ze in volle pracht te stralen met een mooie blauwe hemel op de achtergrond! Ik kan er wel uren naar kijken, maar dat heb ik maar niet gedaan:)



Gisterenavond heb ik een programma gemaakt voor de komende tijd. Vanmiddag heb ik me er niet aan gehouden, al het schoolwerk moet ook nog op gang komen. We hebben dus maar een stapel pannenkoeken gebakken en zijn naar het strand gegaan, lekker even uitwaaien nu de zon schijnt. Morgen zal ik er wat foto's van laten zien!
En 's avonds doen we even een spel. Kolonisten van Catan, Yathzee, vanavond vast wel weer iets anders.



En S mag altijd even video-bellen met iemand van school, 
zo kunnen ze toch samen een spelletje doen!

1 opmerking:

marijke zei

Dankjewel voor de mooie foto's van de magnolia! Zo te zien maken jullie er het beste van met elkaar in Corona tijd. (spelletjes doen, naar het strand, pannenkoeken bakken)

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.