19 maart 2020

Een leuke blauwe fiets

We waren ik was deze week echt in de wandelmodus!
We gingen maandag naar het strand en dinsdag naar een park hier in de buurt. De bal viel in het water...


En we zagen weer hele mooie bloemen




En ook de koeien waren weer buiten


We ze liepen over stenen naar de overkant


En Philip zwom lekker mee


En laat ik de foto's van gisteren ook maar gelijk zien. Toen deden we een rondje om de Kralingse plas.
Daar stond een leuke, blauwe fiets.


En ook hier weer allemaal bloemen



En knoppen. Ik zie echt uit naar bomen vol met blaadjes!


S mag niet zo vaak met de hond lopen, omdat hij zo zwaar is en hard kan trekken. Vandaag mocht het wel en het ging eigenlijk best goed, ze werd niet het water ingetrokken...


Een beetje klimmen hoort er altijd bij


Er lagen ook veel boten. 'De Schone Lei'. Die konden we wel gebruiken, want we waren alles bij elkaar niet zo heel gezellig gisteren...


We reden ook nog even naar de kerk waar ik tot mijn 12de heen ging. Er liggen hier heel wat herinneringen, terwijl het toch al zo lang geleden is. Ik weet nog dat we na de dienst zondagsschool hadden en dat ik daar nooit naar toe wilde. Ik wilde liever met m'n ouders weer mee naar huis. Soms mocht dat ook, soms niet:) We hadden wel een hele lieve juf. Zij werd uiteindelijk de schoonmoeder van mijn broer. Alle andere herinneringen zal ik jullie besparen:)


Gisteren werd mijn schoonvader 86 jaar!
We kunnen niet eens op visite...
  • Oja, we kregen Philip uiteindelijk zo ver om de bal uit het water te halen!
  • Vandaag gaan we niet wandelen, maar blijven we thuis, een leuke film kijken ofzo.
  • En gisteren hebben we de Bijbelstudie avond via Skype gedaan. Dat ging eigenlijk best goed!

Tot slot

Een mooi gebed dat ik vandaag meeneem:

"God, I choose today to take every thought captive because I know You are more powerful than my thoughts, my circumstances, and my fears. Thank You for making me a new creation. Amen."








2 opmerkingen:

marijke zei

Prachtige foto's! Goed om te lezen dat jij/jullie ook een 'schone lei' nodig hebben. Ik ben vandaag door vermoeidheid prikkelbaar... Voel me daar ongemakkelijk onder. Jouw foto met onderschrift beurde me weer op.

DanielleOnderweg zei

Wat een mooie foto's, het gebed raakte me, we hebben het in deze zorgelijke tijd nog meer nodig om onze gedachten te bewaken.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.