8 juli 2022

Nee wacht!!

Vanochtend rende ik een rondje. Eigenlijk altijd hetzelfde rondje en het rondje zelf verveelt me eigenlijk nooit. Ik houd van het water! In mijn eentje rennen verveelt soms weleens, maar met een mooie, interessante of leuke podcast is dat ook wel weer verholpen. Meestal maak ik onderweg wel even een foto. Vandaag was het deze.


S had maar een half dagje school en uit school zou een Chinese zuster komen lunchen. Ik had een grote stapel pannenkoeken gebakken, er bleven er 2 over. Ze heeft meer verstand van planten en moestuinen dan ik, ik vroeg haar of ze me wat kon vertellen over tomatenplantjes. En dat deed ze. Ze leerde me hoe ik ze precies moest snoeien, waar ik op moet letten. En ze haalde de plantjes die er teveel stonden weg. En dat deden we ook bij de zonnebloemen. Het waren er echt veel te veel, dan groeien ze niet goed en ook niet mooi.
Daarna hebben we nog gepraat over groeien in het geloof, over vergeving en over gebed.
Zo fijn!


Ze had ook heerlijke zelfgebakken koekjes meegenomen.


De koffie staat te pruttelen en de koekjes liggen klaar.
Daar heb ik nou echt zin in!
Tot gauw!
🙋

Nee wacht! Over bakken gesproken... Bij R & M kun je cupcakes en (o.a. bruids)taarten bestellen! Ze hebben hun eigen website. Heel leuk en handig en superlekker voor als je eens een feestje wilt geven! Kijk maar eens op hun WEBSITE. Oeh...wat zien ze er toch lekker uit, en ik wéét dat ze ook lekker zijn 😋
En, altijd al willen weten hoe R & M echt heten? Dat vind je ook op hun website 😄


PS. In de zomervakantie blog ik vaker. Heb je die van gisteren gemist? Je kunt 'm HIER lezen.



 

1 opmerking:

Aritha Vermeulen zei

Die koekjes zien er heerlijk uit zeg. En zon handig als anderen meer weten dan wij over bepaalde dingen. Zo vullen we elkaar aan toch?

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.