27 oktober 2019

Wandelingen, kaplaarzen en Händels Messiah

In de herfstvakantie ging we met mijn moeder en mijn twee zusjes en hun kinderen naar de Biesbosch. Toen we er heen reden regende het, maar het werd al gauw droog en zonnig en warm! Dat het zo warm werd was wel heel fijn, want er viel er een, plons, in het water! Helemaal kopje onder... Gelukkig had ik een lange jas aan en kon ze toch lekker droog en warm blijven.

S. met haar jongste neefjje
Mijn nichtje was blaadjes aan het zoeken. Zo leuk om ze allemaal een beetje te observeren, het zijn echt lieverdjes!💖


Gezellig naast oma lopen...


Gisteren was het ook nog zulk mooi weer! We hebben een paar dozen perssinaasappels staan en er moesten er een paar naar Capelle. De hond achterin en daar maar gelijk een wandeling in het hitland gemaakt.


Uiteindelijk hebben we 2 uur gewandeld, veel langer dan ik eigenlijk van plan was. Maar het is er erg mooi, dus zo erg was het niet.


We liepen ook nog een stukje op de dijk
En door een parkachtig gebied.
We hebben ons ook nog op een vlot naar de overkant getrokken, dat was nog een hele kunst. De hond moest stil zitten en S was bang dat ze in het water zou vallen en ik...vond dat dat ding veel te veel in beweging was!


Thuis merkte ik dat het wandelen er een beetje bij inschoot na de zomervakantie. Jammer, want het is eigenlijk een fijn stukje op de dijk. Maar dat was het probleem. De dijk is nu een blubberige, sompige grasdijk geworden. Maar, vrijdag ging ik met S en A schoenen kopen en kocht ik gelijk warme kaplaarzen, waarmee ik over de dijk kan struinen. Dus...daar gingen we weer.


Als ik dan een poosje gelopen heb, kan ik zo het schip de SS van een afstandje zien liggen, mooi gezicht is dat in het donker, al die lichtjes!

En verder ben ik echt al een beetje in de advent/kerst stemming gekomen. 
Nu ga ik tot de kerst samen met Mar (17) op het koor!
Ik houd van kerstliederen!
Dit stuk van Händels Messiah zingen we ook. 
Maar wat ziet het er bij ons anders uit!:)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.