22 oktober 2019

Nóg maar een beetje bijslapen

Van sommige pinnetjes op Pinterest word je gewoon blij!

Wil je 'm ook pinnen? Klik op de foto!
 Ha. vond eergisteravond in onze straat (!!!) een egel! Dat is echt bijzonder in dit stukje stad. Nu kijk ik natuurlijk elke keer of ik er misschien ook een zie!


Het afgelopen weekend ging ik mee met de jeugd naar 'Noorden'. Ik vond het best een beetje spannend en ik zou er heel veel over kunnen zeggen. Bv:
  • Heel veel herrie en weinig slaap!
  • Soms dacht ik: wat doe ik hier?
  • Wat maken ze veel mee en wat is er veel gebrokenheid!
  • Wat bemoedigend om God aan het werk te zien in hun leven en in dit weekend!
  • Wat ontzettend goed om te zien hoe ze met het geloof bezig zijn!
  • Wat ontzettend veel talenten werden zichtbaar!
  • Wat bijzonder om samen te bidden!
  • Wat heerlijk om samen te zingen!
  • Elke tienermoeder (uhm...moeder van tieners bedoel ik dan) zou zo'n weekend eens mee moeten maken!
  • Wat vermoeiend!
Het is het allemaal! Ik heb geen spijt dat ik meegegaan ben, sterker nog, ik vind het een voorrecht.
Maar ik heb wel even nodig om bij te komen. Ben tenslotte ook de jongste niet meer... Gisteren was K vrij en is hij met de jongste drie naar de dierentuin geweest. Vanochtend dacht ik dat het wel weer ging, dus ben ik naar de sportschool gegaan. Maar dat was toch iets te veel van het goede denk ik. Ik werd er misselijk van en kreeg hoofdpijn. Nog maar een beetje bijslapen dan.

En verder genieten van:
  • de herfstvakantie
  • spelletjes
  • kruidnoten:)
  • strijkkralen
  • kaarsjes
  • mooie boeken lezen
  • het bos
  • nichtjes en neefjes
  • elkaar
  • bankhangen
  • een blogje schrijven
  • de zon die zich af en toe laat zien
  • de herfst
  • pannenkoeken eten met de homegroup
Leuk he! Op internet staan zoveel voorbeelden.
Ook nog een lijstje met dingen waar ik niet van geniet om er een beetje evenwicht in te brengen:
  • Mijn cyclus is helemaal in de war, heel erg supervervelend!
  • Ik denk dat het komt door de injecties die ik in mijn schouder heb gehad.
  • Die injecties hebben niet geholpen:(
  • Tieners en telefoons:(((
  • Bergen was
Genoeg!






    1 opmerking:

    Aritha V. zei

    Cyclus kan zeker in de war zijn door injecties. The same here (jaren geleden). En injecties, ik zeg er nee tegen. Het hielp niks.

    Een reactie posten

    Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.