9 november 2019

Naar de stad

Er is zoveel om over te schrijven, waar zal ik beginnen? Het zal wel een ratjetoe worden vandaag. Laat ik maar beginnen met te verwijzen naar mijn andere blog waar mijn zusje Judith (30) een review schreef over dit boek:


Klik op het boek om het te lezen!
Ik heb gisteren weer twee boekjes gekregen om onder de aandacht te brengen, het zijn het boekje 'Niet voor maar bij' van Samuël Wells en een boekje van Ann Voskamp:


Als ik ze uitgelezen heb, zal ik er meer over schrijven!

Vorige week was een zaterdagje waar ik met plezier aan terugdenk. Ik had ineens zin om naar een grote boekwinkel te gaan in de stad. Eigenlijk kom ik bijna nooit in de stad. Ik vind het er veel te druk en ik houd ook niet zo van winkelen. Maar als je iets specifieks in je hoofd hebt wat je bij een boekenwinkel kunt kopen, dan wil ik al die drukte wel trotseren! En zo ging ik met M, A en S op de fiets. K. had me aangeraden er een leuk uitje van te maken, zo'n eind fietsen en dan ook nog over de brug is voor S nog best een uitdaging. We hoeven bijna nooit ver te fietsen, alles is dichtbij. De stad zelfs ook eigenlijk wel:)

In de boekenwinkel kwam ik iemand tegen die me een boek aanraadde en dat was: 'Anne van het groene huis'. Ik had er zelfs nog nooit van gehoord! Het is een klassieker!


Nee, ik heb het niet gekocht, maar wel bij de bieb besteld:) Ik had al iets anders wat ik er ging kopen... Ik heb allemaal ideeën voor boeken opgedaan die ik wilde lezen en gelijk op m'n verlanglijstje gezet van de bieb...En als ik die allemaal uit heb, ga ik gewoon weer een keer!

Verder hebben we nog wat leuke winkeltjes bekeken en haalden we een patatje bij Bram Ladage.


En toen nog een softijsje bij de Mac.


En toen gingen we weer naar huis. Onderweg zag ik deze tekst op het schoolgebouw van L. Ik had het nog nooit gezien:


En thuis geniet ik nog van de planten die ik voor mijn verjaardag kreeg. Zoals deze, nog allemaal in de knop toen ik 'm kreeg en nu zo mooi aan het bloeien.


Deze week was A zomaar drie dagen vrij en gingen we even naar de Intratuin. Leuk om al die kerstversieringen te zien


Dit is een foto die ik gisteren nam na een rondje hardlopen. Heel even ging ik voor de deur op het stoepje zitten en genoot ik van de steeds kaler wordende boom en de blauwe lucht.


Vandaag lekker niks! Een beetje knutselen aan de tafel met de meiden.


2 opmerkingen:

Aritha V. zei

Gezellig logje. Heb er weer van genoten. Ook van de foto's.
https://ikwandelmefit.blogspot.com/

Aritha V. zei

Leuk dat je mn wandelblog hebt gevonden :)

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.