15 augustus 2022

Wat was het lekker!

Vandaag ging K weer aan het werk en ik was van plan om m'n huishoudplan weer op te pakken. En dat lukte. Maar voor ik daaraan begon rende ik eerst een rondje hard. Dat ging niet zo lekker, het leek wel of alle warmte nog in m'n lijf zat. Maar het lukte toch om er 5 km van te maken en ik genoot van een mooie lucht. Niet zo goed te zien op de foto, maar geloof me maar gewoon:)


Het is echt fijn om langs het water te rennen! Het is nooit hetzelfde.


Ik twijfelde even of ik ze weg zou laten vliegen en dan een foto maken, maar ik heb ze maar een beetje met rust gelaten (deze keer). Bij reigers lukt me dat nooit zo goed.


Begin van de middag deed ik boodschappen. Mijn ouders zouden komen en blijven eten. Ik wilde een preitaart maken, maar de verspakketten van Curry Madras zagen er zo verleidelijk uit, dat ik die hele preitaart van het menu schrapte en voor de Curry ging. Ik zag deze grappige jongen die zijn broertje trok in de kar.


Toen we vanmiddag even de tuin in gingen was ik verrast dat ik deze prachtige roos tevoorschijn zag komen. Oh, wat mooi! Ik wist ook nog niet welke kleur het zou worden. En dit is nog maar het begin!


We gingen lekker buiten eten onder de afdak. Toen iedereen zat begon het te regenen. We hadden onze borden nog niet leeg of het begon echt zó hard te plenzen, dat m'n neefje van 3, die ook mee was, spontaan naar huis wilde. Maar naar binnen was ook goed. Dus M tilde hem op en rende met hem naar binnen. S ging er met zijn bord eten achteraan.



Toen begon het ook nog te waaien en werden we allemaal nat. De één nog erger dan de ander.
Maar wat was het lekker!
Die regenbui én de Curry Madras!



 

1 opmerking:

marijke zei

Wat een gezellig bericht weer van jou. Leuk om te lezen!

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.