26 augustus 2022

Ik houd wel van projectjes

Dit was een lekker zomers stamppotje met zoete aardappels, rucola, fetakaas, tomaatjes, zongedroogde tomaatjes en creme fraiche. Dat wil zeggen, ik vond het wel lekker, maar er waren er die letterlijk aan tafel aan het kokhalzen waren! Ik bewaar het recept wel totdat iedereen het huis uit is! 😏


Deze eerste schoolweek is het weer even inkomen in het ritme. Het ging best goed.
M loopt al een tijdje rond met het idee haar fiets een kleurtje te spuiten en is het nu ook gewoon gaan doen!


Vanochtend stond hij er nog!
Ik vind het wel leuk zulke projectjes.


En M is een beetje een projectmens. Ze was afgelopen weken bezig met een schilderij voor een vrouw in de gemeente.


Nog best een uitdaging, ook om tevreden met je eigen werk te zijn.


Verder gingen we even bij de achterbuurvrouw de nieuwe kitten bewonderen... zo'n schattig klein koppie!


Hier in huis zijn we ook met projectjes bezig. K heeft enorm geklust deze zomer om de zolderkamers klaar te krijgen. Het ziet er naar uit dat L en A dit weekend naar hun nieuwe kamer kunnen verhuizen. M en S komen dan in de oude kamer van L en A. En H heeft dan haar eigen kamer en we kunnen dan eindelijk al haar spulletjes een plekje geven.

Ik maakte deze week een lekker frambozen/pistache taartje.
Het recept vind je hier. Het is niet moeilijk te maken. Er had eigenlijk nog poedersuiker op gemoeten, maar dat ben ik vergeten en nu is hij op!





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.