12 augustus 2022

Even opfrissen

We zijn weer thuis!
Heerlijk!
Vakantie was ook heerlijk.
'Even weg' helpt goed om je hoofd leeg te maken.
Al is het maar voor even.
En nu kijk ik nog heel eventjes terug...

Deze bol met bloemetjes had ik nog nooit zo gezien. Ik vind het een kunstwerk! Daar achter zie je vaag hoe het eruit ziet als hij open is. Ik weet niet eens hoe ze heten.


Tijdens het midgetgolven in Aken (wat is het mooi daar!) hoorde we iemand zingen: Amazing grace. Dat was wel apart en ik vond het mooi. Toen we klaar waren gingen we een kijkje nemen. Daar zat iemand in het bos met allerlei geluidsapparatuur. Heb je ooit zoiets gezien?


Het was die dag erg warm, maar gelukkig kwamen we wat water tegen.


Even opfrissen!


Ja, Aken is mooi! Je bent dan echt in Duitsland, veel heuvels.


Prachtige oude gebouwen


En ook hier straatmuzikanten


En deze!


Misschien wil ik daar nog wel eens een keer heen.

We hebben 2 x van die heerlijke pannenkoeken met kip en saté gegeten!


M. is er goed in!


We gingen ook nog een middag zwemmen. Het was er heerlijk. En bloedheet als de zon doorkwam. Gelukkig kon ik dichtbij even onder een afdakje zitten in de schaduw.


En nu dus weer thuis.
Nog een beetje verder vakantie vieren.


Woensdag gingen we met m'n ouders en zusjes en kids naar een park. Ik bakte er cupcakes voor en ze waren zo lekker dat ik ze voor zondag ook ga maken.


Het was echt gezellig!


'Keer op Keer' ging ook mee!


🙋

1 opmerking:

Aritha V. zei

Het klinkt zo gezellig! Leuke foto's. En filmpje.Is je hoofd nou leeg? Gan se scholen al weer gauw beginnen?

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.