5 oktober 2021

Ik kreeg het er warm van

Het was een lang, vol weekend, maar nu heb ik tijd om weer te schrijven!
Vrijdag was ik jarig! Die dag was extra speciaal, omdat een vriendin van me trouwde! S en ik mochten mee en ik was ook nog getuige. Dat hebben ze geweten! Bij R & M moest ik m'n handtekening 2 x zetten, dus ik dacht nu: niet vergeten! Ik had m'n eerste handtekening gezet en begon ijverig aan de tweede, toen ik nog eens goed keek en zag dat niemand z'n handtekening twee keer had gezet. 'Wat doet u nu?' vroeg de ambtenaar van de burgelijke stand... Tja... Nee, dit kon zo niet, er moest een nieuwe akte komen, die moest uitgeprint worden en naar deze zaal gebracht worden, dat zou wel even duren. En het duurde ook even. Wat een gedoe, ik kreeg het er warm van! Gelukkig waren ze allemaal heel lief en deed niemand er moeilijk over.

Het bruidspaar was prachtig en de dochter van de bruid zag er ook prachtig uit!!


Ik zal jullie het verhaal van de auto besparen. Iets met parkeergarage niet meer kunnen vinden en geen pinpas bij me hebben om te betalen...

De volgende dag vierde ik m'n verjaardag met familie en m'n oppaskindjes, zo gezellig en fijn dat dat weer kan! Er werden weer wat foto albums bijgepakt, ze hadden er veel lol om al is dat niet op deze foto te zien 😄
 

Oeh...er werden taarten gebakken!
Deze maakte m'n schoondochter M.
Ze heeft jaren in een bakkerij gewerkt.


En Mar maakte er ook een, kwark met perzik en pistache! Een van m'n lievelings!
Ja echt, 45!!!


Gisteren gewerkt en vandaag onverwachte een dag vrij.
En die heb ik even waargenomen. Ik heb de ramen beneden gezeemd, binnen en buiten. De trappen gezogen en schoongeboend en een berg was weggewerkt. Dat was even lekker zeg!
Het ziet er altijd zo leuk uit al die planten bij elkaar.


Rommelig en gezellig, precies waar ik meestal wel van houd:)


Nu ga ik S ophalen en ga ik verder haken aan de muts waar ik mee begonnen ben. Ik hoop maar dat het lukt, het ziet er best moeilijk uit, met reliëf. Als het lukt, dan zul je 'm hier nog weleens tegen komen!

🙋

2 opmerkingen:

jane zei

Je hebt in ieder geval een verhaal waar je later nog hartelijk om lachen kan! Heerlijk! Iets herken ik wel🤭
Nog van harte Gefeliciteerd met je verjaardag!! Prachtige taarten!!
Gr Jane

Aritha V. zei

O joh, schrikken. Maar jullie zullen het altijd als een glimlach momentje zien. Nog van hert met je verjaardag. Geweldige taarten zeg.

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.