3 februari 2020

Een verloving!


Dat is nog eens leuk om een blog mee te beginnen! 
Onze oudste zoon Ha is nu verloofd met zijn 'Maatje'!
Wanneer de bruiloft precies is, dat is een volgende stap.
Alles gaan voorbereiden en regelen en sparen kost nog wel wat tijd,
maar is ook wel weer heel, héél erg leuk om te zien hoe ze daar mee bezig zijn.


Nog even heel iets anders...
Zaterdag gingen we naar de dierentuin,
En hoe leuk alle dieren ook waren,
aan het begin zagen we heel veel mooie musjes,


en die brutale meeuwen vond ik ook 
wel erg leuk!
Hier komt hij al aanvliegen


En hap!
Ze aten allemaal uit L en M hun hand.
S liep een klein stukje alleen langs het water.
Ze gooide een stukje brood de lucht in,
en er kwamen ineens allemaal meeuwen op haar af.
Ze vond het helemáál niet grappig!
Ze bleef het liever van een afstandje bekijken.


Voor musjes en meeuwen hoef je natuurlijk helemaal niet naar de dierentuin.
En voor dit blaadje denk ik ook niet:)


Maar het is allemaal zo mooi!
We hebben ook genoten van alle (andere) dieren, hoor!





Vandaag kwam ik zo'n mooie tekst tegen.
Ik plakte 'm op deze foto.
Ik ga er eens fijn een poos over mijmeren!










3 opmerkingen:

marijke zei

Dankjewel voor de mooie foto's! Gefeliciteerd met de verloving, wat fijn zeg dat ze kiezen voor het huwelijk.

www.annderverhaal.nl zei

Gefeliciteerd met de verloving van jullie zoon! En wat een prachtige foto's! Ik herinner me een uitje naar de dierentuin toen ik klein was. Toen mijn moeder vroeg wat ik het leukst gevonden had zei ik: 'De musjes'😀 Die kwamen namelijk aan onze voeten een graantje meepikken bij de lunch op een bankje. Dank dat je mij hieraan herinnert.

DanielleOnderweg zei

Gefeliciteerd !

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.