8 december 2019

Wat een rust

Deze week kwam ik via de blog van Anne Graham Lotz bij dit lied terecht. Neem er even de tijd voor, het is een prachtige boodschap van hoop en troost!


Anne Graham Lotz is een dochter van Billy Graham. Ze heeft veel meegemaakt. Ik heb de afgelopen week veel van haar gelezen en naar haar geluisterd. Er is zelfs een app voor op je telefoon, als je op haar hele naam zoekt vind je het zo. Je vind daar al haar blogs en ook veel audio. En elke dag een stukje uit haar mooie dagboek: 'Joy of my heart'.

Wat een zegen om in deze tijd te leven, dat we zoveel keuze hebben uit Godvrezende, bijbelgetrouwe onderwijzers van over de hele wereld!

Vorige week kreeg ik zo'n mooi cadeautje van mijn zusje, ze heeft het zelf gemaakt! Het ziet er zo professioneel uit!


Een paar uurtjes per week pas ik nu op mijn nieuwste, kleinste oppasmeisje, ze heeft ook al zo'n mooie naam met dezelfde betekenis: God met ons!


Wat een rust geeft dat, zomaar even op de bank zitten met zo'n klein hummeltje slapend tegen je aan! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb jij Hem nog gezien vandaag? Reacties op deze vraag of op wat ik geschreven heb zijn altijd fijn! Zo kunnen we elkaar bemoedigen.